12 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אטעם פעם ראשונה יהיה סבבה או דוחה ואיזה יחס שמים
אם אני אטעם פעם ראשונה יהיה סבבה או דוחה ואיזה יחס שמים
אנונימי
שואל השאלה:
בכללי?
או וודקה רדבול
בכללי?
או וודקה רדבול
אנונימי
שואל השאלה:
אה כן יצא לי פשוט לט הרבה
אבל אם לא הייתי שותה מה הבעיה לטעום?
אה כן יצא לי פשוט לט הרבה
אבל אם לא הייתי שותה מה הבעיה לטעום?
אנונימי
שואל השאלה:
אהה הגיוני
וכמה לשים בין הוודקה לאקסל בכוס של 250מל?
אהה הגיוני
וכמה לשים בין הוודקה לאקסל בכוס של 250מל?
אנונימי
יש משקאות אנרגיה שהם יכולים להרוג עם מערבבים אותם עם אלכוהול
אנונימי
זה מגעיל
תלוי איזה וודקה
שואל השאלה:
גרייגוס?
רוסקי?
אבסוחוט?
גרייגוס?
רוסקי?
אבסוחוט?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל באיזה יחס לערבב
אבל באיזה יחס לערבב
אנונימי
שואל השאלה:
אם אני רוצה להשתכר פחות חזק ומהר לשים פשוט פחות וודקה ויוצר אקסל והפוך נכון?
אם אני רוצה להשתכר פחות חזק ומהר לשים פשוט פחות וודקה ויוצר אקסל והפוך נכון?
אנונימי
אני ממש אוהבת ואני שונאת וודקה אבל עם אקסל זה נדיר אני שמה חצי חצי אבל יש גם קרח והרוב אוהבים את זה אלא אם כן את לא אוהבת אקסל/רדבול ולגבי הסוג מנסיון ניסיתי את הוודקות הכי זולות ומסריחות עם זה וזה יצא טעים זה לא משנה איזה וודקה
שואל השאלה:
סגור תודה
וסורי אין לי עוד פרחים לתת
סגור תודה
וסורי אין לי עוד פרחים לתת
אנונימי
באותו הנושא: