3 תשובות
שואל השאלה:
אוטומט^
אוטומט^
שואל השאלה:
אשמח אם תפרטי למה?^
אשמח אם תפרטי למה?^
הקילומטר די גבוהה בשביל מחיר כזה חסכוני כן אבל מנוע קטן והאוטו כמו עגלה לא סוחב אם את מחפשת רכב מיני קטן עדיף לך יונדאי i10 משנת 2012 ולא מודל אחד מתחת!
באותו הנושא: