6 תשובות
את אומרת לו שאת מצטערת אבל זה לא ילך ושלא היית רוצה להישאר בקשר. בהצלחה
וואי תקשיבי שקרה לי ממש ממש אותו דבר, מבינה אותך.. תגידי לו את זה ואם הוא ימשיך תחסמי
פשוט להגיד לו את מה שכתבת כאן. שאת מעריכה אותו והכל אבל את מרגישה שזה לחוץ לך ושאת לא רוצה להיקשר יותר מדי לאנשים באינטרנט.
תיהי ההפך מעצמך ככה שיירד לו ממך
לענות בדילאי וייבש
אבל לא להיות רע ולא לענות בכלל
אבל לא להיות רע ולא לענות בכלל
חוסמים