10 תשובות
למי אכפת מהשם, בכללי זה שם יפה
בן אדם שמשחק בבנות ושובר להן תלב
אישית אני אפסול מישהו רק בגלל שקוראים לו דניאל
אנונימית
זה כולה שם יליצן
למי אכפת ? מה שחשוב זה מי אתה, איך אתה נראה, מה האיכויות שלך וכו'
למי אכפת ? מה שחשוב זה מי אתה, איך אתה נראה, מה האיכויות שלך וכו'
שואל השאלה:
^^מה למה
^^מה למה
אנונימי
שם יפה
שם יפה
תקשיב בעיקרון בנות פוסלות את כל הדינאלים בגלל שיש סטיגמה שכולם פליירים או בוגדים
אבל זה סתם זה לא באמת, אני לא הייתי פוסלת לפי שם ומי שפוסלת לפי שם הזויה בעיניי
אבל זה סתם זה לא באמת, אני לא הייתי פוסלת לפי שם ומי שפוסלת לפי שם הזויה בעיניי
שואל השאלה:
^תודה
^תודה
אנונימי
לא אוהבת תשם
באותו הנושא: