12 תשובות
הוא לא^
אסור לפי חוקי סטיפס.
אני לא מדברת לא עם בן לא בת
לכן סלח לי על תשובתי שתפסה לך מקום
שואל השאלה:
אני כן בן
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט כל כך לבד פליז תבינו אותי
אנונימי
אז למה באינסטגרם
תכיר אנשים בסטיפס באנונימיות
שואל השאלה:
כן
אנונימי
אתה בן?
אחי אתה יכול לדבר איתי בכיף
שואל השאלה:
אני מנסה אבל זה לא הולך^^
אנונימי
אחי שלח הודעה