6 תשובות
אתן מתלוננות על השירות שלכן בצבא ואתן בכלל עושות שנתיים כשתעשו כמונו שנתיים ושמונה אז נדבר ואגב לגבי השאלה לא אי אפשר לדלג על יום המאה
שואל השאלה:
איך??????
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אם אני לא מתייצבת אז הם שולחים לי תאריך חדש
אנונימית
אפשר פשוט לא להתייצב חבל בשבילך לא רואים את זה בעין טובה
וסתם ישבצו אותך לתפקיד שהם רוצים
לא חייה להיכנס
פשוט אם לא תהיי לא יהיה לך שאלון העדפות