התחברות
הרשמה
איך זה מתבטא שאנשים מתנהגים כיו דמות ראשית בצורה המציקה?
19 בפברואר 2023, 08:45
דמויות
סיפורים
ספרים
2 תשובות
נשמע כמו וואנאבי
או אולי טוקסיק
וואלה אין לי מושג אני מביאה את זה בסלנג
pink
חושבים שהכל סובב סביבם, אנוכיים
א
אבועלי אקספרס
באותו הנושא:
גם אתם שונאים שאנשים מתנהגים כאילו הם יודעים הכל?
אני גזענית ואני מוגעת לזה אבל אנשים מתנהגים מגעיל כלפי אנשים כאלה שמביעים את דעתם?
רק אני שונא אנשים שהם מתנהגים כמו דמות ראשית?
אנשים שיש להם שם של דמות כלשהי בתור השם של החשבון שלהם בסטיפס, ותמונה של הדמות וכזה מתנהגים בתיאור שלהם כמו הדמות,
מכירים אנשים שהם מתנהגים זבל לכל מי שהם לא חברים שלהם/אנשים שהם לא מכירים?
תגידו קורה לכם לפעמים שאנשים (שאתם לא מכירים) מתנהגים אליכם בהתנשאות?
רק לדעתי זה לא בסדר שאנשים מתנהגים כאילו הכל כרגיל בתקופה הזו?
למה אנשים מתנהגים מגעיל סתם ככה כלפי אנשים?
איך אתם מתארים אישה בעניכם?, ואם אומרים אישה עדינה מה זה אומר במה זה מתבטא?
איך אנשים אדישים מתנהגים ואיך אנשים לא אדישים מתנהגים?
יש אנשים שאתם מתנהגים איתם בצורה אחרת מאנשים אחרים?