4 תשובות
שואל השאלה:
לא עכשיו פיזית בכלליי
אנונימית
יש הפגנות בתל אביב? על מה? אני לא מועדכנת בכלום....
שיש אפליה וחוסר שוויון בטיפול של המשטרה בהפגנות וצריך שזה יהיה אותו דבר כמו שהם עושים בירושלים לחרדים/מתנחלים.

ואם המשטרה חושבת שהדרך שבה היא מטפלת בהפגנות בתל אביב זו הדרך הנכונה, אין לי בעיה אבל שיעשו אותו דבר גם בירושלים להפגנות של החרדים, או הימין ולא רק של השמאל
שיהיה שוויוני
שזה מצוין