4 תשובות
גם אני בוכה הכל טוב
כן זה דיי מוזר אני לא אשקר אבל תעשי מה שטוב לך
בחיים לא קרה לי,אבל זה הגיוני :)
לא את כנראה רגישה
באותו הנושא: