45 תשובות
לשמוע שירים עצובחם זה לא נקרא להיות בדיכאון
אנונימית
חברתך צודקת, באמת צריך אבחון בשביל לדעת אם את בדכאון או לא, זה שאת מאוד מאוד עצובה לא בהכרח מעיד על דכאון, כך שהדבר היחידי שמגדיר את הדכאון הוא אבחון.לשמוע שירים עצובים לא מוכיח על דכאון
בנוסף לכך, חברה שלך לא חייבת או צריכה להאמין לך ואת לא צריכה לשכנע אותה.
בנוסף לכך, חברה שלך לא חייבת או צריכה להאמין לך ואת לא צריכה לשכנע אותה.
שואל השאלה:
^^ וואי ממש לא אני מרגישה שאני בדיכאון אז אני בדיכאון
חוץ מזה היום כולם אומרים שהם בדיכאון אז גם אני יכולה
^^ וואי ממש לא אני מרגישה שאני בדיכאון אז אני בדיכאון
חוץ מזה היום כולם אומרים שהם בדיכאון אז גם אני יכולה
אנונימית
ספאם יפה
^^מה
למה שתגידי דבר כזה
דיכאון זה משהו שאנשים אשכרה סובלים ממנו לא רק סתם כי זה טרנדי
למה שתגידי דבר כזה
דיכאון זה משהו שאנשים אשכרה סובלים ממנו לא רק סתם כי זה טרנדי
אנונימית
לא נראה לי שאת מבינה את המשמעות של דכאון.
אם היית באמת בדיכאון לא היית מנסה להבליט את זה ככ, את פשוט רוצה צומי.
אולי אני טועה, ואת באמת בדיכאון, מה אכפת לך אם היא מאמינה?
אם היית באמת בדיכאון לא היית מנסה להבליט את זה ככ, את פשוט רוצה צומי.
אולי אני טועה, ואת באמת בדיכאון, מה אכפת לך אם היא מאמינה?
אנונימי
תכלס את באמת צריכה איבחון בשביל לדעת אם את בדיכאון, אל תכניס לעצמך שאת בדיכאון.
וזה שאת מרגישה לא אומר שזה באמת נכון.
תבדקי את זה
וזה שאת מרגישה לא אומר שזה באמת נכון.
תבדקי את זה
באמת צריך אבחון לזה
אבל זה שהיא לא שם בשבילך ובוחרת לא להאמין לך זה מעצבן
אבל זה שהיא לא שם בשבילך ובוחרת לא להאמין לך זה מעצבן
^כי הטיעון שלה לא משכנע במיוחד זה שהיא שומעת שירים עצובים זה לא אומר כלום
אנונימית
דיכאון זאת מחלה הרבה יותר מורכבת משירים עצובים ושנאת החיים.
אם את באמת מרגישה בדיכאון וצריכה עזרה תפני למבוגר אחראי ותבקשי ללכת לאיבחון או פסיכולוג/ית, וזה לא בשביל החברה אלא בשבילך.
בהצלחה ואני מקווה שהכל ישתפר 3>
אם את באמת מרגישה בדיכאון וצריכה עזרה תפני למבוגר אחראי ותבקשי ללכת לאיבחון או פסיכולוג/ית, וזה לא בשביל החברה אלא בשבילך.
בהצלחה ואני מקווה שהכל ישתפר 3>
בתור אחד שכן בדיכאון, לשמוע שירים עצובים לא אומר שאת בדיכאון
זה שאת אוכלת אוכל ללא גלוטן לא אומר שאת צליאקית נכון?
זה שאת אוכלת אוכל ללא גלוטן לא אומר שאת צליאקית נכון?
אנונימי
חברה שלך די צודקת כאילו כן הייתי מצפה מהחברה שתתמוך בך אבל בתכלס היא צודקת
היא לא צריכה טיעון משכנע
נכון זה לא אומר בהכרח שזה דיכאון
אבל זה אומר שהיא צריכה מישהו שישים לב אליה
שיהיה שם בשבילה
שהיא בתקופה לא משהו
איזה חברה מחפשת טיעונים והוכחות בשביל להיות שם בשביל חברה שלה
נכון זה לא אומר בהכרח שזה דיכאון
אבל זה אומר שהיא צריכה מישהו שישים לב אליה
שיהיה שם בשבילה
שהיא בתקופה לא משהו
איזה חברה מחפשת טיעונים והוכחות בשביל להיות שם בשביל חברה שלה
לא "צריך אבחון כדי להיות בדיכאון", צריך אבחון כדי להכיר ולטפל בבעיה וכדי להגדיר את עצמך כבן אדם שבאמת סובל מדיכאון. יש מקרים מאוד קשים של דיכאון לא מאובחן אבל אם את באמת בדיכאון, קשה מאוד לדעת בעצמך. ממליצה לפנות לגורם חיצוני שיכול לטפל בקושי.
חוץ מזה, מצד אחד אני מבינה את חברה שלך. לא צריך לנפנף בהגדרות ולתייג את עצמך. לעומת זאת, היא צריכה להכיר בקושי שלך ובדחף שלך להגדיר את מה שאת עוברת כמשהו מוכר.
"אם היית באמת בדיכאון לא היית מנסה להבליט את זה ככ, את פשוט רוצה צומי."
לפי הניסוח של השאלה אני נוטה להסכים, אבל זה יכול להיות מפורש גם כקריאה לעזרה.
גם אני פעם התנהגתי בצורה כזאת, שנתיים אחרי זה התאשפזתי על קשיים נפשיים מורכבים. אף פעם אי אפשר לדעת מה בן אדם עובר, אף פעם. גם אם שמעת הכל ממנו, תמיד יש מעבר. וכן מוזמנים לתת לי מינוסים על כך שלקחתי את השאלה הזאת ברצינות, אני אפילו לא צוחקת, אני ממש שופטת את עצמי על זה.
אבל אני באמת לא רוצה לזלזל למקרה של אחד במיליון שהשאלה הזאת באה ממקום אמיתי.
וחברה שלך לא צריכה להאמין שאת בדיכאון, היא רק צריכה להאמין שכואב לך.
טוב אני מתקנת את עצמי אחרי שקראתי את התגובות שלך, את עושה שם רע לאנשים שבאמת כואב להם. אנשים כמוך הם אחת הסיבות שצעירים מפחדים לבקש עזרה, את עושה שם רע לאנשים שבאמת באמת באמת סובלים מכאב שהם לא יכולים להכיל, זה דיכאון.
חוץ מזה, מצד אחד אני מבינה את חברה שלך. לא צריך לנפנף בהגדרות ולתייג את עצמך. לעומת זאת, היא צריכה להכיר בקושי שלך ובדחף שלך להגדיר את מה שאת עוברת כמשהו מוכר.
"אם היית באמת בדיכאון לא היית מנסה להבליט את זה ככ, את פשוט רוצה צומי."
לפי הניסוח של השאלה אני נוטה להסכים, אבל זה יכול להיות מפורש גם כקריאה לעזרה.
גם אני פעם התנהגתי בצורה כזאת, שנתיים אחרי זה התאשפזתי על קשיים נפשיים מורכבים. אף פעם אי אפשר לדעת מה בן אדם עובר, אף פעם. גם אם שמעת הכל ממנו, תמיד יש מעבר. וכן מוזמנים לתת לי מינוסים על כך שלקחתי את השאלה הזאת ברצינות, אני אפילו לא צוחקת, אני ממש שופטת את עצמי על זה.
אבל אני באמת לא רוצה לזלזל למקרה של אחד במיליון שהשאלה הזאת באה ממקום אמיתי.
וחברה שלך לא צריכה להאמין שאת בדיכאון, היא רק צריכה להאמין שכואב לך.
טוב אני מתקנת את עצמי אחרי שקראתי את התגובות שלך, את עושה שם רע לאנשים שבאמת כואב להם. אנשים כמוך הם אחת הסיבות שצעירים מפחדים לבקש עזרה, את עושה שם רע לאנשים שבאמת באמת באמת סובלים מכאב שהם לא יכולים להכיל, זה דיכאון.
אנונימית
אני די מסכימה עם חברה שלך. אני יודעת ומסכימה מאוד עם אחת התגובות שקראתי פה שאומרת שדיכאון קיים עוד לפני האבחון אבל את לא יכולה באמת לדעת אם יש לך דיכאון לולא האבחון ובטח שאת לא יכולה לאבחון זאת בעצמך. את צריכה גורם מקצועי שמבין בדברים הללו על מנת להיות בטוחה שאכן מדובר בדיכאון. ואני מצטערת שאני אומרת את זה אבל אותי זה מאוד מעצבן שאנשים סתם זורקים לאוויר שהם בדיכאון בלי להיות בטוחים שהם באמת לוקים בדיכאון תחשבי איך זה משפיע על אנשים שבאמת לוקים בזה, חשבתי על זה שאנשים אחרים עלולים לא להאמין להם? לי כואב לומר את זה אבל אם מישהו יבוא ויאמר לי שהוא בדיכאון כנראה שאני לא אאמין לו בגלל כל המושפעות שזורקות סתם לאוויר שהן בדיכאון בלי לדעת ומה אם הוא באמת בדיכאון ואני סתם לא מאמינה לו?
בקיצור, אני מאחלת לך שתרגישי טוב בקרוב ותחזרי להיות שמחה ומאושרת כמה שיותר מהר ואני מציעה אולי לנסות לשתף את ההורים שלך בזה ולקבל טיפול בהתאם למה שאת מרגישה ובעיקר לא לזרוק סתם לאוויר שאת בדיכאון לפנח שאת בודקת את זה בעזרת אבחון שפסיכיאטר נותן לך ואם את מרגישה ככה זה שווה מחשבה יחד עם ההורים שלך וזה הכי חשוב אל תישארי עם זה לבד תדברי על הדברים❤
בקיצור, אני מאחלת לך שתרגישי טוב בקרוב ותחזרי להיות שמחה ומאושרת כמה שיותר מהר ואני מציעה אולי לנסות לשתף את ההורים שלך בזה ולקבל טיפול בהתאם למה שאת מרגישה ובעיקר לא לזרוק סתם לאוויר שאת בדיכאון לפנח שאת בודקת את זה בעזרת אבחון שפסיכיאטר נותן לך ואם את מרגישה ככה זה שווה מחשבה יחד עם ההורים שלך וזה הכי חשוב אל תישארי עם זה לבד תדברי על הדברים❤
אנונימית
דיכאון זה לא תחושת באסה
זאת מחלת נפש יחסית קשה
זאת מחלת נפש יחסית קשה
קודם כל היא צודקת,
דבר שני למה את צריכה לשכנע אותה?
דבר שני למה את צריכה לשכנע אותה?
תראי לא מעניינת ההגדרה מעניין מה את עושה עם ההרגשה שלך
יש דיגאון ויש שלה שהוא התחלת דיכאון ובאזה מהחיים
את בשלב של ההתחלת אז אל תיתני לעצמך להתקדם עם זה
יש דיגאון ויש שלה שהוא התחלת דיכאון ובאזה מהחיים
את בשלב של ההתחלת אז אל תיתני לעצמך להתקדם עם זה
לאלה שכתבו שאני מזלזלת בדיכאון וכו
היא מנסה להגיד שהיא בדיכאון כי היא שומעת שירים דיכאוניים ושבגלל שאנשים אומרים שהם בדיכאון מותר לה גם
לי מרגיש שזה פשוט לחפש ריבים ותגובות כדי להגיע לחמות
חלילה לא באה לזלזל אבל בואו
ואם זה באמת לא ספאם רז שתדעי שאת לא צריכה להוכיח כלום אבל תדעי שלפי מה שאת מאתרת ממש קשה להבין אם את רצינית או חא
היא מנסה להגיד שהיא בדיכאון כי היא שומעת שירים דיכאוניים ושבגלל שאנשים אומרים שהם בדיכאון מותר לה גם
לי מרגיש שזה פשוט לחפש ריבים ותגובות כדי להגיע לחמות
חלילה לא באה לזלזל אבל בואו
ואם זה באמת לא ספאם רז שתדעי שאת לא צריכה להוכיח כלום אבל תדעי שלפי מה שאת מאתרת ממש קשה להבין אם את רצינית או חא
דיכאון זאת לא מחלת נפש, זאת הפרעה נפשית. אני מאובחנת עם דיכאון ובואי נגיד, את צריכה להתפלל שאין לך דיכאון. זה עולם כל כך סטיגמתי ושופט ככה שאת לא רוצה לקבל טייטל של מאובחנת עם הפרעה. גם נכנסת הערה לתיק האישי
אנונימית
לול מה
את באמת חושבת שאם את שומעת שירים עצובים את בדיכאון?
מה זה לא מאמינה לי ומה זה לשכנע אותה?
היא צריכה לכבד אותך ואת הרגשות שלך, איבחון את צריכה לעשות בשביל עצמך. לא בשביל להוכיח לה שאת בדיכאון. אני חושבת שכדאי שתטפלי במה שקורה איתך, אם היא חברה אמיתית היא תתמוך ולא תרוץ למסקנות ותשלול את מה שעובר עלייך. כמובן שצריך לבדוק את זה.
היא צריכה לכבד אותך ואת הרגשות שלך, איבחון את צריכה לעשות בשביל עצמך. לא בשביל להוכיח לה שאת בדיכאון. אני חושבת שכדאי שתטפלי במה שקורה איתך, אם היא חברה אמיתית היא תתמוך ולא תרוץ למסקנות ותשלול את מה שעובר עלייך. כמובן שצריך לבדוק את זה.
בתור מישהי שהייתה בדיכאון, צריך איבחון
זה לא דבר שמחליטים לבד יש אנשים מומחים ויש לזה תרופות כי זו סוג של מחלה.
אם את חושדת שאת בדיכאון ממליצה לך לפנות להורידם שלך ולבקש ללכת לטיפול פסיכיאטרי
זה לא דבר שמחליטים לבד יש אנשים מומחים ויש לזה תרופות כי זו סוג של מחלה.
אם את חושדת שאת בדיכאון ממליצה לך לפנות להורידם שלך ולבקש ללכת לטיפול פסיכיאטרי
אנונימית
שואל השאלה:
וואי חלק מכם ממש מגעילים
וואי חלק מכם ממש מגעילים
אנונימית
^את בסטיפס. ברור שיהיו פה אנשים גועל
דיכאון זה לא לרצות לצאת מהמיטה.
לא לרצות לעשות כלום, אין חשק לאכול כלום, או אכילת יתר מוגזמת, אין חשק לצאת מהבית, לראות אנשים , כל הזמן להיות בספק על החיים........
זה שאת שומעת שירים דיכאונים זה לא מראה על דיכאון, אולי את בתקופה עצובה קצת ומעפנה. אבל נשמע שאת לא בשום דיכאון לפי מה שתיארת.
ותגידי תודה שאת לא בדיכאון כי זו מחלת נפש יותר קשה מסרטן לפעמים.
לא לרצות לעשות כלום, אין חשק לאכול כלום, או אכילת יתר מוגזמת, אין חשק לצאת מהבית, לראות אנשים , כל הזמן להיות בספק על החיים........
זה שאת שומעת שירים דיכאונים זה לא מראה על דיכאון, אולי את בתקופה עצובה קצת ומעפנה. אבל נשמע שאת לא בשום דיכאון לפי מה שתיארת.
ותגידי תודה שאת לא בדיכאון כי זו מחלת נפש יותר קשה מסרטן לפעמים.
^ אם את באמת מרגישה עצובה הרבה, ואת שונאת את החיים שלך, אולי תנסי לשתף מישהו? הורה? מורה? פסיכולוג?
את יכולה לשתף אותי אם את רוצה, אני יכולה להבין.
אני גם סובלת מזה.
שלחי לי הודעה בפרטי, נדבר, נעשה שחנש זה יכול לעזור לך :)
את יכולה לשתף אותי אם את רוצה, אני יכולה להבין.
אני גם סובלת מזה.
שלחי לי הודעה בפרטי, נדבר, נעשה שחנש זה יכול לעזור לך :)
אף אחד לא יכול לאבחן פה דיכאון יש מלא תסמינים שיכולים להצביע על זה אבל זה לא אותו הדבר לכולם.
זה אל שאם את לא מרגישה כלום ולא אוכלת ולא רוצה לחיות ושומעת שירים עצובים אז את בדיכאון, יכולים להיות עוד מלא דברים אחרים.
בגלל זה צריך איבחון בשביל לדעת מה זה ואיך אפשר לטפל בזה
זה אל שאם את לא מרגישה כלום ולא אוכלת ולא רוצה לחיות ושומעת שירים עצובים אז את בדיכאון, יכולים להיות עוד מלא דברים אחרים.
בגלל זה צריך איבחון בשביל לדעת מה זה ואיך אפשר לטפל בזה
אנונימית
זה שאת שומעת שירים דיכאוניים ו"שונאת את החיים שלך" כי זה כל כך טרנדי בימנו זה ממש לא אומר שאת בדיכאון, חברה שלך צודקת ואם את כן חושבת שאת בדיכאון ממליצה לך לדבר עם אחד ההורים והם ישלחו אותך לעשות איבחון כי את לא יכולה לקבוע על דעת עצמך שאת בדיכאון
האבחון נועד כדי לציין פורמלית שאת בדיכאון ולתת תרופה מתאימה,
אבל בשביל לדעת שמישהו בדכאון לא באמת חייב אבחון.
נגיד יש עכשיו מישהו שהוא כבר שנה וחצי חסר מצב רוח, סובל כל רגע מבחינה נפשית, אין לו רצון וחשק לעשות דברים בסיסים.. אבל אוי הוא לא הלך לפסיכאטר (בואו נדבר על זה שפסיכאטר פרטי עולה 500-1000 שקל לפגישה) אז הוא בטח לא בדיכאון. יעבור לו.
לא.
ברור שיש ילדים שרוצים תשומת לב,
אבל תכלס, אם אם יש מישהו שהוא לא בדיכאון אבל אומר שכן בשביל תשומת לב, גם לו לא יזיק פסיכולוג. הוא בסהכ רוצה שמישהו יתייחס אליו, שלמישהו יהיה אכפת ושמישהו ישאל אותו איך הוא. כנראה הוא מרגיש לבד וחש שאף אחד לא נותן לו מספיק אהבה.
תחשבו על זה.
אבל בשביל לדעת שמישהו בדכאון לא באמת חייב אבחון.
נגיד יש עכשיו מישהו שהוא כבר שנה וחצי חסר מצב רוח, סובל כל רגע מבחינה נפשית, אין לו רצון וחשק לעשות דברים בסיסים.. אבל אוי הוא לא הלך לפסיכאטר (בואו נדבר על זה שפסיכאטר פרטי עולה 500-1000 שקל לפגישה) אז הוא בטח לא בדיכאון. יעבור לו.
לא.
ברור שיש ילדים שרוצים תשומת לב,
אבל תכלס, אם אם יש מישהו שהוא לא בדיכאון אבל אומר שכן בשביל תשומת לב, גם לו לא יזיק פסיכולוג. הוא בסהכ רוצה שמישהו יתייחס אליו, שלמישהו יהיה אכפת ושמישהו ישאל אותו איך הוא. כנראה הוא מרגיש לבד וחש שאף אחד לא נותן לו מספיק אהבה.
תחשבו על זה.
שואלת השאלה-
שלחי לי הודעה,
את לא צריכה להרגיש לבד בזה.
דברי איתי. לפחות בתור התחלה.
שלחי לי הודעה,
את לא צריכה להרגיש לבד בזה.
דברי איתי. לפחות בתור התחלה.
למה את אומרת שאת בדכאון כי את שומעת שירים דיכאוניים אני מאובחן בדיכאון כבר 3 שנים גם את זה עשיתי בסתר הלכתי לפסיכולוגית עם דודה שלי בגלל כביכול בעיה אחרת אבל אמרתי לפסיכולוגית את האמת ותקופה הייתי על תרופות ואחרי שנגמרו לי התרופות אף אחד לא שם לב לזה אפילו לא אמא שלי שקנתה לי היא לא שמה לב שמשנו לא בסדר אצלי לא אחותי התאומה לא אף אחד דכאון זה לא משהו שאומרים סתם ככה את לא מבינה מה אני מרגיש בתקופה הזאת יש ימים שאני כלכך שמח ונהנה מהחיים ושנייה אחרי זה בום אני חוזר למצב שהייתי בו יש ימים שאתה בכלל לא מרגיש כלום לא עצב לא כעס לא אושר אתה מרגיש ריק כן גם לפעמים יש מחשבות רעות אבל דיכאון זה לא משהו שאומרים שאם אני מרגישה שיש לי דיכאון אז יש לי כי אף אחד לא יודע מתי או אם הוא בתקוה רעה בלי שאיש מקצוע יגיד לך אם זה סתם תקופה של עצב או באמת דיכאון אני מאובן בדיכאון,חרדה, טראומת ילדות ובעיית עצבים
אנונימי
זה שאת שומעת שירים עצובים לא אומר שאת בדיכאון. חברה שלך צודקת
אנונימית
יאו באלוהים איזה עיוורים אתם.
גם אם היא לא בדיכאון,
עדיין, היא רשמה שהיא שונאת את החיים שלה.
למה להוריד אותה עוד יותר? כולכם הפכתם לפרופסורים? לפסיכולוגים? לפסיכאטרים?
גם אם היא לא בדיכאון, עדיין היא חשה עצב ולא טוב לה עם החיים שלה.
אז יאללה חלאס לשחק אותה פה.
גם אם היא לא בדיכאון,
עדיין, היא רשמה שהיא שונאת את החיים שלה.
למה להוריד אותה עוד יותר? כולכם הפכתם לפרופסורים? לפסיכולוגים? לפסיכאטרים?
גם אם היא לא בדיכאון, עדיין היא חשה עצב ולא טוב לה עם החיים שלה.
אז יאללה חלאס לשחק אותה פה.
אני עם דיכאון מאובחן ותאמיני לי שזה לא "מגניב" וזה שאת שומעת שירים עצובים לא אומר שאת בדיכאון. אני לא שמעתי שירים עצובים ועדיין יש לי דיכאון.
אוקיי אני מסכימה עם כל התגובות שאומרות ספאם וצומי אבל תקשיבו שנייה. יש אנשים עם דיכאון של עברו אבחון ועדיין אומרים שיש להם כי זה מאוד ברור.
אני בטוחה ב99 אחוז שיש לי דיכאון אבל לא נותנים לי לעשות אבחון אז אני נשארת ככה בלי לדעת, אני לא אומרת שיש לי אבל אין לדעת.
השאלה הספציפית הזאת היא מאוד צומי, לשמוע שירים עצובים לא אומר שיש לך דיכאון
אני בטוחה ב99 אחוז שיש לי דיכאון אבל לא נותנים לי לעשות אבחון אז אני נשארת ככה בלי לדעת, אני לא אומרת שיש לי אבל אין לדעת.
השאלה הספציפית הזאת היא מאוד צומי, לשמוע שירים עצובים לא אומר שיש לך דיכאון
אני גם שומעת שירים עצובים, זה לא אומר שאני בדיכאון וחברה שלך צודקת. לכי לאבחון
מה
היא צודקת
היא צודקת
לחחח מה
זה שאת שומעת שירים עצובים לא אומר שאת בדיכאון
זה שאת שומעת שירים עצובים לא אומר שאת בדיכאון
רק צומת לב את מחפשת
אני חושב שקצת איחרתי
אם כל אדם ששומע שירים עצובים היה בדיכאון העולם היה הרבה יותר נורא.
אני לא יכולה להחליט שאת בדיכאון, אבל אדם שהוא דיכאוני לא הולך ואומר "אני בדיכאון", בטח לא כשאין לזה אבחון.
אדם דיכאוני יהיה מסוגר בדרך כלל, יסתיר את הרגשות שלו ויהיה עם נטייה לאובדנות.
דיכאון זו מחלת נפשית (לעיתים כרונית ולעיתים עוברת בתוך כמה חודשים עד שנים)
נכון, מאוד יכול להיות שאת מדוכדכת, אבל עד שלא תתאבחני- בדיכאון את כנראה שלא.
אני לא יכולה להחליט שאת בדיכאון, אבל אדם שהוא דיכאוני לא הולך ואומר "אני בדיכאון", בטח לא כשאין לזה אבחון.
אדם דיכאוני יהיה מסוגר בדרך כלל, יסתיר את הרגשות שלו ויהיה עם נטייה לאובדנות.
דיכאון זו מחלת נפשית (לעיתים כרונית ולעיתים עוברת בתוך כמה חודשים עד שנים)
נכון, מאוד יכול להיות שאת מדוכדכת, אבל עד שלא תתאבחני- בדיכאון את כנראה שלא.
תקשיבי , חברה שלך ממש לא צודקת בשביל להיות בדיכאון צריך אבחון את בעצמך יכולה להווכן את זה אם ואת מרגישה בדיכאון וחברה שלך לא מאמינה לך יש שתי אפשרויות בשבילך
1. להגיד לה את מה שאת מרגישה
2. להגיד לה לכי תחפשי את החברים שלך
1. להגיד לה את מה שאת מרגישה
2. להגיד לה לכי תחפשי את החברים שלך
לשמוע שירים עצובים לא אומר שאת בדיכאון
ותכלס כן צריך אבחון לזה
ולפי איך שאת מגיבה זה נשמע שאת מחפשת צומי
ותכלס כן צריך אבחון לזה
ולפי איך שאת מגיבה זה נשמע שאת מחפשת צומי