התחברות
הרשמה
איך עושים רקע באייפון שלוחצים לחיצה ארוכה ויש סרטון??
18 בפברואר 2023, 00:03
סרטונים
רקעים
מסכים
מסך
3 תשובות
אם עדכנת לios14, אי אפשר יותר
q
qpqpq
אי אפשר עם העדכון החדש
ח
חמודים שלי אתם
שמים תמונת לייב אבל עם העדכון החדש לא נראלי אפשר
S
Snt
באותו הנושא:
איך אני עושה שכשלוחצים לחיצה כפולה על המסך באייפון 8 פלוס?
איך עושים את הדבר הזה במסך בית בטלפון שכשלוחצים לחיצה ארוכה יש סרטון?
כשלוחצים על החיצים בשאלות מה זה עושה? תודה❤
כשאני לוחץ לחיצה על העכבר פעם בכמה לחיצות זה עושה לחיצה כפולה, איך מסדרים את זה?
איך עושים באייפון את החץ הזה למעלה
הי תגידו איך עושים באייפון שומר נעילה שלוחצים לחיצה ארוכה והתמונה זזה כמו סרטון כזה? שכחתי איך עושים את זהה
ליד כל תשובה לשאלה בסטיפס חץ למטה וחץ למעלה שלוחצים על החץ למטה זה עולה לדוגמא 1- שלוחצים על החץ למעלה עושה 1 מה זה?
איך עושים באייפון שאם לוחצים לחיצה ארוכה במסך נעילה יש סרטון כזה?
איך עושים אתחול באייפון? כשאני עושה לחיצה ארוכה על הכפתור כיבוי זה פשוט מפעיל את סירי
יש לי למעלה באייפון סימן למעלה של מנעול וחץ מעוגל מסביב איך מבטלים את זה?
איך אני עושה באייפון 8 פלוס לחיצה כפולה על המסך שהוא מכובה והוא נדלק?