12 תשובות
עוברים כיתה?
לנסות להתעלם או לעבור כיתה.
אין ממש הרבה דרכים חוץ מזה
יוצאים איתה?
להפסיק עם הקנאה
אם אדם ובמידה והיא לא באמת עשתה לך משהו זדוני או פגעה בך זה מקנאה כל השנאה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני חושבת על לעבור כיתה אבל אנחנו במב"ר ויהיה לי קשה בכיתה רגילה וגם היא באה אחריי אז מי היא שאני אצא בגללה
אנונימית
אז תבקשי לעבור מקום
פשוט מבליגים זה נוראי אבל סובלים את זה אין מה לעשות
מתעלמים כי אין מההלעשות
אני לא ממליצה לעבור כיתה. בטח לא אם זה יקשה עלייך.
אני מבינה אותך לגמרי, ומאחלת בהצלחה עם זה. תנסי להתעלם ממנה.
לנסות לא ליצור קשר
קורה לי כל יום אל תראי לה שזה מעצבן אותך הכי טוב