6 תשובות
מה
אנונימית
למה שהנוצרים התנצלו? תשאל כל בן אדם עכשיו והוא יענה שאסור להוציא להורג בגלל דעה/תיאוריה, אז למה שהנוצרים התנצלו בגלל משהו שמאמינים כמוהם עשו לפני מאות שנים?!
1. הם לא הוציאו אותו להורג, אסרו אותו בבית שלו
2. כן התנצלו (בערך): ב-31 באוקטובר 1992 האפיפיור פאולוס השני הודה בטעויות של הכנסיה הקתולית בפרשנות שניתנה לכתביו של גלילאו
2. כן התנצלו (בערך): ב-31 באוקטובר 1992 האפיפיור פאולוס השני הודה בטעויות של הכנסיה הקתולית בפרשנות שניתנה לכתביו של גלילאו
הכנסייה הקתולית שפטה את גלילאו, אבל לא הוציאה אותו להורג. הוא היה במאסר בית עד מותו.
קודם הם יכולים להתנצל על מליוני היהודים שרצחו, על זה שלא מנעו מהיטלר (הקתולי) לעשות את השואה, ועל 2 מליון האנשים שרצחו רק בירושלים במסע הצלב השני (מסע שהיה מאירופה את כל הדרך עד ירושלים, בו נרצחו המונים וכמובן יהודים בעיקר)
ולא, לא התנצלו
הדבר ההכי קרוב לאולי התנצלות שהייתה אצלם, זה שבספר שלהם כתוב שעם ישראל לעולם לא יחזור לישראל, אז מאחר והוא חזר הם שינו את ה"נבואות" שלהם לזה שכן יחזור
ולא, לא התנצלו
הדבר ההכי קרוב לאולי התנצלות שהייתה אצלם, זה שבספר שלהם כתוב שעם ישראל לעולם לא יחזור לישראל, אז מאחר והוא חזר הם שינו את ה"נבואות" שלהם לזה שכן יחזור
^
מה הכנסייה הקתולית כבר הייתה יכולה לעשות להיטלר?
מה הכנסייה הקתולית כבר הייתה יכולה לעשות להיטלר?
באותו הנושא: