14 תשובות
פיזיקה ורפואה כן קשורים, חוקי הפיזיקה חלים גם על הרפואה כמו על כל דבר ביקום
זה ממש לא תנאי קבלה
שואל השאלה:
^^אבל בפיזיקה לומדים על חישוב אנרגיות שונות, חשמל, מהירות ודברים כאלה..זה בכלל לא מתקרב לרפואה
^^אבל בפיזיקה לומדים על חישוב אנרגיות שונות, חשמל, מהירות ודברים כאלה..זה בכלל לא מתקרב לרפואה
אנונימית
בדקתי גם, ממה שאני הבנתי את צריכה 5 יחידות פיזיקה בשביל להתקבל לחלק מהאוניברסיטאות ללימודי רפואה
די בטוחה שיש גם כאלה שלא מחייבות 5 יחל פיזיקה
די בטוחה שיש גם כאלה שלא מחייבות 5 יחל פיזיקה
כי זה מקצוע נחשב וקשה
כי אם הצלחת 5 פיזיקה, אתה רוב הסיכויים תצליח בלימודי רפואה
אנונימי
ברו משווה פיזיקה בתיכון ללימודי רפואה בהשכלה גבוהה
אנונימי
לא אמרתי זה לא אתגר.
כן אמרתי שזה לא בר השוואה ללימודים גבוהים וזה ממש לא נכון שאם הצלחת בפיזיקה בתיכון אז רוב הסיכויים שתצליח גם לימודי רפואה
כן אמרתי שזה לא בר השוואה ללימודים גבוהים וזה ממש לא נכון שאם הצלחת בפיזיקה בתיכון אז רוב הסיכויים שתצליח גם לימודי רפואה
אנונימי
^ זה אתגר לכל דבר ועניין לימודי פיזיקה בתיכון.
צר לי שלגאון כמוך זה רק טיפה ולא מספיק לאקדמיה
צר לי שלגאון כמוך זה רק טיפה ולא מספיק לאקדמיה
אנונימי
כל מה שלומדים בשלוש שנים בפיזיקה בתיכון זה רק חלק ממה שלומדים בהשכלה גבוהה בשנה.
צר לי, הישגים בתיכון לא אומרים הרבה באקדמיה.
צר לי, הישגים בתיכון לא אומרים הרבה באקדמיה.
אנונימי
אני לא משווה. מי שהצליח לימודי פיזיקה בתיכון, אומר הרבה עליו
אנונימי
אוקיי אני רק פשוט העם בשביל גאון כמוך. סליחה איינטשיין
אנונימי
אני לא בטוח מה יש לך מלקרוא לי גאון, רק אמרתי שהדרישות של האקדמיה גבוהות בהרבה מהדרישות של תיכון.
אנונימי
סליחה שאני פשוט עם ולא גאון כמוך
אנונימי
באותו הנושא: