4 תשובות
ברור, מקסימום יתנו לך לעשות מכינה כדי להשלים את כל החומר אם התנאי הזה חסר לך. עדיף לך לא לחשוב על המגמות בתור משהו שיעזור לך לעתיד אלא משהו שאת לומדת כי זה מה שהכי מעניין אותך מבין האפשרויות שנתנו לך לבחור.
עדיף הרי להעביר את ה- 3 שנים האלה בהנאה, לא?
עדיף הרי להעביר את ה- 3 שנים האלה בהנאה, לא?
שואל השאלה:
אני ממש מתלבטת כי מצד אחד כולם אומרים לי שפיזיקה זה ממש טוב ואם אני יכולה שאני אבחר את זה אבל ביוטכנולוגיה זה 10 יחידות וקשוח רצח אבל ממש מעניין אותי ואני 100% לוקחת את זה... בהתחלה חשבתי אולי לקחת ביולוגיה בנוסף לביוטכנולוגיה אבל אמא שלי אמרה לי שזה יהיה לי משעמעם ושאני אקח משהו יותר קל להשתחרר אבל חברים שלי אומרים לי לקחת פיזיקה אחרת אני ידפוק את עצמי בעתיד פאק אני לא יודעתת
אני ממש מתלבטת כי מצד אחד כולם אומרים לי שפיזיקה זה ממש טוב ואם אני יכולה שאני אבחר את זה אבל ביוטכנולוגיה זה 10 יחידות וקשוח רצח אבל ממש מעניין אותי ואני 100% לוקחת את זה... בהתחלה חשבתי אולי לקחת ביולוגיה בנוסף לביוטכנולוגיה אבל אמא שלי אמרה לי שזה יהיה לי משעמעם ושאני אקח משהו יותר קל להשתחרר אבל חברים שלי אומרים לי לקחת פיזיקה אחרת אני ידפוק את עצמי בעתיד פאק אני לא יודעתת
אנונימית
חחח את ממש מזכירה לי את אחותי משום מה, היא גם מדברת כמוך.
לשאלתך, פיזיקה זו כמובן הרחבה נחשבת והכול, אבל האם זה באמת מה שמעניין אותך? מה שאת מוכנה ללמוד במשך 3 שנים ולגשת בו לבגרות? משהו שאת מוכנה להשקיע בו הרבה?
קחי בחשבון שזו מגמה לא פשוטה, במיוחד עבור כאלו שהרקע הריאלי שלהם לא חזק במיוחד. אם את אוהבת מתמטיקה אז אולי המגמה הזאת בשבילך אבל אם לא, אני במקומך הייתי שוקל את זה בכובד ראש.
תשאלי את עצמך באילו מגמות את רואה את עצמך נמצאת 3 שנים, שתוכלי לתת בהן את המקסימום, אולי להנות מהחומר ומהידע ולהצליח. עד שתגיעי לגיל מבוגר יותר כבר תשני את דעתך לגבי מה את רוצה לעשות בעתיד כל כך הרבה פעמים ככה שמה שאת רוצה עכשיו בעתיד בכלל לא אמור להיות רלוונטי כקריטריון לשיקולים שלך. ואני אומר את זה מניסיון, בתור אחד שהיה יכול להיות במגמה שהייתה עוזרת לו בצבא ובסוף קיבלתי תפקיד הרבה פחות "נחשב" כי לא נשארתי במגמה הזאת, זה היה חד משמעית שווה את זה שבסוף עברתי למגמה שבאמת רציתי ללמוד וראיתי את עצמי בה, ולא משהו שההורים שלי דחפו אליו.
לשאלתך, פיזיקה זו כמובן הרחבה נחשבת והכול, אבל האם זה באמת מה שמעניין אותך? מה שאת מוכנה ללמוד במשך 3 שנים ולגשת בו לבגרות? משהו שאת מוכנה להשקיע בו הרבה?
קחי בחשבון שזו מגמה לא פשוטה, במיוחד עבור כאלו שהרקע הריאלי שלהם לא חזק במיוחד. אם את אוהבת מתמטיקה אז אולי המגמה הזאת בשבילך אבל אם לא, אני במקומך הייתי שוקל את זה בכובד ראש.
תשאלי את עצמך באילו מגמות את רואה את עצמך נמצאת 3 שנים, שתוכלי לתת בהן את המקסימום, אולי להנות מהחומר ומהידע ולהצליח. עד שתגיעי לגיל מבוגר יותר כבר תשני את דעתך לגבי מה את רוצה לעשות בעתיד כל כך הרבה פעמים ככה שמה שאת רוצה עכשיו בעתיד בכלל לא אמור להיות רלוונטי כקריטריון לשיקולים שלך. ואני אומר את זה מניסיון, בתור אחד שהיה יכול להיות במגמה שהייתה עוזרת לו בצבא ובסוף קיבלתי תפקיד הרבה פחות "נחשב" כי לא נשארתי במגמה הזאת, זה היה חד משמעית שווה את זה שבסוף עברתי למגמה שבאמת רציתי ללמוד וראיתי את עצמי בה, ולא משהו שההורים שלי דחפו אליו.
שואל השאלה:
אוקיי וואו קודם כל ממש תודה על התשובה הארוכה חח ונראה לי שבאמת אשאר בסוף עם ביוטכנולוגיה ומדעי החברה כי זה מה שאשכרה מעניין אותי ומתמטיקה זה המצאה של השטן שוב פעם תודה על התשובות זה ממש עזר לי
אוקיי וואו קודם כל ממש תודה על התשובה הארוכה חח ונראה לי שבאמת אשאר בסוף עם ביוטכנולוגיה ומדעי החברה כי זה מה שאשכרה מעניין אותי ומתמטיקה זה המצאה של השטן שוב פעם תודה על התשובות זה ממש עזר לי
אנונימית
באותו הנושא: