29 תשובות
י
אני בהלם
אני בהלם
אנונימית
ט"ז
כבר סיימתי
כבר סיימתי
כיתת טירונים
לכלום סיימתי
יב
שואל השאלה:
מתרגשים?
מתרגשים?
אנונימית
י
^^לא
^^ברור !! סוף-סוף אני אהיה תיכוניסטית !!
ח'
ט
שנה אחרונה של החטיבה ואז לעלות לתיכון וזה אומר ללמוד המון
לא באלי
באלי לחזור לכיתה ז מצידי שיקראו לי זיינוקית כל היום
שנה אחרונה של החטיבה ואז לעלות לתיכון וזה אומר ללמוד המון
לא באלי
באלי לחזור לכיתה ז מצידי שיקראו לי זיינוקית כל היום
לכיתה שאחרי הכיתה שבאה אחרי י"ב חחח
סתם, סיימתי בית ספר שנה שעברה, עוד אין לי כיוון מה אני אעשה אבל אני שואף להתחיל אולי תואר במתמטיקה.
סתם, סיימתי בית ספר שנה שעברה, עוד אין לי כיוון מה אני אעשה אבל אני שואף להתחיל אולי תואר במתמטיקה.
מסיימת בית ספר
אנונימית
י"א
אנונימית
^^^^מה לגבי צבא?
אנונימית
יב'
יב
ט' ואני בשוק
^^^^ אני כבר בצבא, התכוונתי אולי אני אתחיל תואר בזמן הזה
יא
אנונימית
^^^מגניב, איפה אתה רוצה ללמוד?
אנונימית
בפתוחה כנראה (מה שמתאפשר לי במסגרת התפקיד שלי והיציאות שיש לי).
^ולמה מתמטיקה?
אנונימית
כי זה התחום שהכי מעניין אותי
באותו הנושא: