16 תשובות
לא הייתי נכנס להתערב כי למה שירביצו לי לא עשיתי כלום
נראה לי שכן, רוצה להאמין שכן, אבל שמע ברגע האמת לא בטוח
הייתי משיגה אולר ואז מתערבת ורוצחת אותם...
אנונימית
לא כי אין לי כוח לעזור לאחרים (סורי)
אם להגיד את האמת, זה ממש תלוי
חד משמעית הייתי עושה משהו אבל לא בטוח שהייתי עושה אותו ישירות
זאת אומרת אם הכוונה שיש ילד קטן וילדים שגדולים ממנו מרביצים לו אבל הם יותר קטנים ממני אז ברור שכן, אבל אם הם היו יכולים לפגוע בי כנראה שהייתי קוראת לעזרה חיצונית (זה לפחות מה שאני מאמינה שהייתי עושה)
חד משמעית הייתי עושה משהו אבל לא בטוח שהייתי עושה אותו ישירות
זאת אומרת אם הכוונה שיש ילד קטן וילדים שגדולים ממנו מרביצים לו אבל הם יותר קטנים ממני אז ברור שכן, אבל אם הם היו יכולים לפגוע בי כנראה שהייתי קוראת לעזרה חיצונית (זה לפחות מה שאני מאמינה שהייתי עושה)
אנונימית
^^^ אבל יאגאמי לייט האמיתי תמיד עוזר לאנשים בעת צרתם..
סתם
סתם
כן בטח
חד משמעית הייתי צועקת או משו והולכת להוציא אותו משם
כן.
כשה יש ריב הכי טוב זה לא להתערב פשוט לחשוב מה ייקרה מה אתה חושב ש תצא בשלום? בראש ובדמיון בפועל הם גם אותך יערבו בלקבל רצת וודג'י עדיף לערב אנשים יחד ואז לתקוף כח זה כשה יש חשיבה.
איזו שאלה?! ברור!
לעזור זה חובה. ועוד במצבים כאלה הכי.
לא אכפת לי אם אני אפגע העיקר שאני אהיה אמיצה ונחושה לעזור לילד. זה המעשה הנכון וכשאני רואה מישהו במצוקה אני תמיד עוזרת.
לעזור זה חובה. ועוד במצבים כאלה הכי.
לא אכפת לי אם אני אפגע העיקר שאני אהיה אמיצה ונחושה לעזור לילד. זה המעשה הנכון וכשאני רואה מישהו במצוקה אני תמיד עוזרת.
תלוי בני כמה הילדים
אם גדולים ממני אז פחות..הם ישברו אותי
אם גדולים ממני אז פחות..הם ישברו אותי
בטח נראה לך שהייתי עומדת בצד בלי לבוא ולהרביץ לו גם?
לא למדתי איגרוף תאילנדי כדי לשבת ולצפות מהצד
כן הייתי מנסה להפריד אבל בצורה יפה בהתחלה