3 תשובות
תעודת זהות זה מספיק

אבל על השלט יקנסו
בעיקרון מותר לך לנהוג בלי רשיון אבל חובה להראות את זה עד שבוע אם שוטר תופס אותך. בנוגע לשלט זה 250 שח קנס שווה לקנות אחד ב10 שקל ולא להוציא 250
שואל השאלה:
אה סבבה פשוט נהגתי בספונטני ויש לי שלט הוא פשוט לא היה איתי הוא ברכב אחר
אנונימית