5 תשובות
לא ניסיתי את ההאילרונית אבל עכשיו אני עם קיק וזה אחלה
אני מתכננת לנסות אחרי שהסדרה של הקיק תיגמר לי
לדעתי ההיא לרונית כי זה יותר טוב לשיער אני חושבת
איזה שיער יש לך ? עבה דק מתולתל חלק? שביר? חלש?
שואל השאלה:
יחסית עבה
גלי מתולתל
יבש והרוס ממש
אז היאלורונית