12 תשובות
מה הבעיה במדינה שמאלנית?
אני חושבת שאתה קקי של שימפנזות
מאיפה הבאת את זה על הבוקר
דיי איו לי ראש לסטיפס
אתם מקשים עלי את ההישרדות
שואל השאלה:
^אין בעיה
אני אמרתי שאם הם לא היו מעלים אותם זה ככל הנראה היה קורה
אנונימי
וואי הבאת לי עצבים של החיים
מה רע המזרחים אמאלה?? תן לי סיבה. תן לי סיבה למה אתה מתנגד אליהם. הם יהודים בדיוק כמו האשכנזים. אם תהיה פה מדינה שמאלנית, יהיה פה רוב של ערבים מאשר יהודים חס ושלום.
אמאלה וואי איך הבאת עצבים. תחזור במילה שלך נגד מזרחים
חחח חחח חחח חחח פשוט וואי וואי מה רע במזרחים ?? מה הם עשו לך?? בטח אתה מעדיף ארנבים..
אתה לא נורמאלי
היו עליות מזרחיות לישראל עוד לפני השואה, כך שהם עם כל הכבוד או החוסר כבוד שיש לי ל"מקימי המדינה" האליטיסטים מהעבודה, הם לא ממש היו משנים את העליה
אני חושב שאין לך מושג לא בהגות ציונית, ולא בהיסטוריה הציונית, כי שתיהן כללו מזרחים, והרבה.
שואל השאלה:
.
אנונימי
שואל השאלה:
.
אנונימי
באותו הנושא: