4 תשובות
אני באותה ההרגשה זה קשוח ובית ספר בשבילי זה הדבר הכי קשה ושאני הכי סובל בו
כנל. באיזו כיתה אתה?
שואל השאלה:
ז'
ז'
אנונימי
יש אנשים שמסגרת בית הספר לא עושה להם טוב אם אתה יודע שיש לך פוטנציאל במקצוע מסויים ואתה מסודר ורוצה לפתח את זה יותר. זה בסדר לפרוש.
אבל ואבל גדול בית הספר נותן לך גם ערכים נכון קשה אבל אם אתה בתיכון תחשוב שבאמת לא נשאר המון ואם אתה מכוון לאוניברסיטה או מכללה התעודת בגרות יכולה לעזור לך אם הפסיכומטרי לא כזה ילך לך טוב.
נכון קשה להיות בבית הספר ונכון יש ילדים שמתנהגים בצורה כל כך לא יפה אבל הכי חשוב שאם יש אנשים כאלו רעילים פשוט להתרחק
אבל ואבל גדול בית הספר נותן לך גם ערכים נכון קשה אבל אם אתה בתיכון תחשוב שבאמת לא נשאר המון ואם אתה מכוון לאוניברסיטה או מכללה התעודת בגרות יכולה לעזור לך אם הפסיכומטרי לא כזה ילך לך טוב.
נכון קשה להיות בבית הספר ונכון יש ילדים שמתנהגים בצורה כל כך לא יפה אבל הכי חשוב שאם יש אנשים כאלו רעילים פשוט להתרחק
באותו הנושא: