5 תשובות
יש לו דמו - זאת אומרת שרק הפרק הראשון חינמי אם אני לא טועה. שאר הפרקים עולים כסף, ממליצה לחכות לסייל.
שואל השאלה:
כן אני אשחק!
אבל המשחק השני גם עולה כסף? כי נסיתי להתקין את זה ולא ממש הבנתי מה קורה ואם זה עולה כסף או לא
כן אני אשחק!
אבל המשחק השני גם עולה כסף? כי נסיתי להתקין את זה ולא ממש הבנתי מה קורה ואם זה עולה כסף או לא
אנונימית
תכלס אין פה יותר אפשרויות אלו רק שתי אופציות.
ממליצה לך ממש לשחק את המשחק השני בסדרה אם עוד לא שיחקת. שם לבחירות שלך יש אשכרה השפעה על הסוף שלך!
ממליצה לך ממש לשחק את המשחק השני בסדרה אם עוד לא שיחקת. שם לבחירות שלך יש אשכרה השפעה על הסוף שלך!
שיחקתי בזה לפחות 3 פעמים, אבל בגיימפליי הראשון שלי עשיתי בדיוק כמוך :)
שואל השאלה:
סבבה תודה(:
סבבה תודה(:
אנונימית