2 תשובות
כן
כן אמור להיות ככה
גם את יכולה לשלוח להם מייל לדבר איתם שיין ממש בסדר בדברים האלו אני לא החזרתי פריט או הזמנה אבל החזרתי פעם כרטיס מתנה והחזירו לי את כל הכסף תוך כמה ימים
גם את יכולה לשלוח להם מייל לדבר איתם שיין ממש בסדר בדברים האלו אני לא החזרתי פריט או הזמנה אבל החזרתי פעם כרטיס מתנה והחזירו לי את כל הכסף תוך כמה ימים
באותו הנושא: