5 תשובות
אפליקציות לא עזרו לי בכלל אבל אני עושה פעמיין בשבוע שיעור בעשרים שקל עם מורה מהפיליפינים והיא לא יודעת עברית אז ככה אניגם מתרגל דיבור והיא גם מלמדת אותי דקדוק
תחפש see guru
אפליקציות זה למתחילים.. אתה צריך להחשף לשפה
תתחילי לקרוא ספרים קטנים שמצחיקים ואז תעלי רמה. לאט לאט.
שואל השאלה:
בכלל סדרות אני יודעצ רק להבין אבל לא לקרוא ולכתוב
סדרות וסרטים. בלבד. שירים גם.
אני יודעת אנגלית שותף. לפני זה בכיתה ט הייתי 3 יחידות אנגלית. אחרי זה ניסתי אפליקציות של אנגלית ממש לא עזר. אחרי זה התחלתי לראות מלא סדרות באנגלית וסרטים ואז הבנתי הכל ולדבר למדתי יותר מתי שהתחילו להיות לי חברים אמריקאים.