8 תשובות
הם בתך לא עושים את זה בחבנה
אוי לא איך זה יעזור בדיוקק
תמיד יש סיכון שזה לא יצליח ואז זה כנראה לא ילד שבא מאהבה שזו בעחב
מזעזע.
לא מפריע לי, שיעשו מה שבא להם.. כל עוד הם הורים טובים לילד אז למה לא, לפחות הם מתכננים אותו.. כבר טוב ביחס לשאר הילדים בעולם שרובם מגיעים בטעות.
אם יש דבר כזה עצוב מאוד עושה לי לבכות באמת