6 תשובות
שואל השאלה:
אם כם תנו דוגמאות
אנונימית
בלה חדיד
כן הרבה מדי
אם הוא דוגמן למה שיגידו שהוא מכוער
לא הבנתי את השאלה
רק און רפאלי שבעיני נראה מהמם

אבל ההפך יש בשפע (נטע אלחימיסטר בטופ)
אה כן ובלה חדיד וואי
כן לא כל הדוגמנים יפים, פשוט יש להם מאפיין מאוד מיוחד ומעניין בפרצוף במיוחד עכשיו עם כל הגיוון