6 תשובות
אני פשוט עושה את עצמי בטלפון מתכתבת או משהו
(למרות שאין לי עם מי
חח חח חח )
(למרות שאין לי עם מי
חח חח חח )
מנסים למצוא תעסוקה אחרת
נמצאים בטלפון כל הזמן
מסיטים מבט ונגיד מתעסקים בדברים אחרים
מסיטים מבט ונגיד מתעסקים בדברים אחרים
מחפשים תעסוקה אחרת
מה שאני עושה:
מתחילה להסתכל כזה בטלפון גם אם הוא מכובה
מנסה להתחיל נושא שיחה
מנשה להצטרף לצחוק או משהו למרות שאני מרגישה ממש רע
משחקת עם גומיות או צמידים שיש לי
משפילה מבט
מזיזה הרבה אץ הרגליים שלי
מתחילה להסתכל כזה בטלפון גם אם הוא מכובה
מנסה להתחיל נושא שיחה
מנשה להצטרף לצחוק או משהו למרות שאני מרגישה ממש רע
משחקת עם גומיות או צמידים שיש לי
משפילה מבט
מזיזה הרבה אץ הרגליים שלי
אוטומטית משתתקת
מתחילה להתעסק עם הידיים, מה שאני מחזיקה ביד, אוזניות שיש לי, צמידים.
מנסה להצטרף ולצחוק כזה עם מישהו אם אני מצליחה ליצור קשר עין, מנסה להגיד משהו קשור לשיחה.
מתחילה לנסות להתעסק בטלפון כדי להסיח את דעתי או לשים אוזניות ולהתעלם
משנה צורת ישיבה קצת
הרגליים שלי מתחילות לרעוד
בוהה לתוך שום דבר וzoned out זה לרוב קורה לי
חושבת יותר מידי
מתחילה להתעסק עם הידיים, מה שאני מחזיקה ביד, אוזניות שיש לי, צמידים.
מנסה להצטרף ולצחוק כזה עם מישהו אם אני מצליחה ליצור קשר עין, מנסה להגיד משהו קשור לשיחה.
מתחילה לנסות להתעסק בטלפון כדי להסיח את דעתי או לשים אוזניות ולהתעלם
משנה צורת ישיבה קצת
הרגליים שלי מתחילות לרעוד
בוהה לתוך שום דבר וzoned out זה לרוב קורה לי
חושבת יותר מידי
באותו הנושא: