6 תשובות
למה שאבחר בגיהינום?
תלוי למה כל אחד מהמקומות האלה יש להציע
אם זה כמו ב the good place אז בא לי גן עדן אבל רק כמו שהם עשו אותו בסוף חחח
אם זה כמו ב the good place אז בא לי גן עדן אבל רק כמו שהם עשו אותו בסוף חחח
אנונימית
לגן עדן
שם בטוח יהיה לי טוב
למה ללכת לגיהנום?
שם בטוח יהיה לי טוב
למה ללכת לגיהנום?
גיהנום, כי אני אוהבת סבל
אנונימית
גן עדן, אני לא רואה סיבה שאלך לגיהנום. כולנו חוטים אבל אם זה לא חטא ככ גדול אין סיבה ךגיהנום
בטח שכן עדןן
באותו הנושא: