9 תשובות
כן(?)
אהה כן
כן זה מביך
כן
שואל השאלה:
ואם אני מציע לה להיפגש והיא אומרת לא יכול להיות שזה יהיה מאותה סיבה (שזה מביך) ?
ואם אני מציע לה להיפגש והיא אומרת לא יכול להיות שזה יהיה מאותה סיבה (שזה מביך) ?
אנונימי
כן, תנסה נגיד לשאול אותה ואת חברה שלה, ואחרי זה רק אותה.
אולי היא באמת לא יכולה
שואל השאלה:
זה מוזר אם אני אשאל את שניהן אם הן רוצות להיפגש
זה מוזר אם אני אשאל את שניהן אם הן רוצות להיפגש
אנונימי
אז תנסה למצוא דרך לגרום לה להרגיש בנוח ולא במבוכה
באותו הנושא: