9 תשובות
אהה כן
כן זה מביך
כן
שואל השאלה:
ואם אני מציע לה להיפגש והיא אומרת לא יכול להיות שזה יהיה מאותה סיבה (שזה מביך) ?
אנונימי
כן, תנסה נגיד לשאול אותה ואת חברה שלה, ואחרי זה רק אותה.
אולי היא באמת לא יכולה
שואל השאלה:
זה מוזר אם אני אשאל את שניהן אם הן רוצות להיפגש
אנונימי
אז תנסה למצוא דרך לגרום לה להרגיש בנוח ולא במבוכה