19 תשובות
זה הקטע של לצאת מהארון להכריז את זה ולא להתבייש
שואל השאלה:
למשפחה, לחברים, כן^
מעבר לזה זה צומי
אנונימי
שואל השאלה:
זה נהיה טרנד שכל מפורסם מכריז בראש חוצות שהוא יוצא מהארון
אנונימי
שואל השאלה:
וזה כאילו אמור לעניין אותי בגלל שהוא מפורסם
אנונימי
גם אני לא מבינה
בכללי למה אנשים צריכים להודיע על המיניות, פרטי. זה עניין אני לא אבוא למישהו ואכריז שאני סטרייטית
שואל השאלה:
בדיוק מה אתה מודיע לי מה אתה אוהב במיטה
אנונימי
שואל השאלה:
אני חבר שלך? משפחה שלך? לא..למה אני צריך לדעת
אנונימי
כדי לתת לעוד אנשים אומץ, זה מהלך חשוב מאוד
אנונימית
כמו שאני לא אגיד בפומבי מה אני אוהב לעשות בחדרי חדרים אני מצפה שגם אחרים לא יצהירו בפומבי, במיוחד בנושאים של משכב זכר.
אני לא נכנס לאיש לנטיות המיניות שלו, אבל שישמור את זה לעצמו ויבטא אותן מאחורי דלת סגורה.
מה אכפת לכם שהוא רוצה לדבר על זה? עדיין בעולם שלנו להיות סטרייט זאת הברירת מחדל, הוא כנראה מרגיש שהוא משקר לסביבה והוא מסתיר את עצמו ומציג את עצמו לא לפי מי שהוא, לי למשל סבבה לגמרי כבר כמעט עשר שנים בארון ויש כאלה שיש להם צורך לצאת מהארון בצורה פומבית וזה בסדר לגמרי זכותו לדבר על מה שהוא רוצה ולבטא את עצמו איך שהוא רוצה ועוד יותר זה חשוב בגלל שהוא סולל את הדרך לאנשים אחרים בחברה החרדית
ולא צריך לקחת את הנושא למקום של מיניות יש גם משיכה רומנטית לא רק מינית
אנונימית
^ כמו שאני לא אומר בתקשורת מה הטעם שלי בנשים ככה שהוא לא יגיד מה המשיכה המינית או הרומנטית שלו
יש דברים שכל אחד שומר לעצמו לחדרי חדרים או מקסימום לספר למשפחה הקרובה והחברים
אתה לא מבין את זה כי אתה לא להט"ב הוא לא רוצה שיחשבו שהוא סטרייט יניחו שהוא סטרייט ידברו אליו כאל סטרייט למשל ישאלו אותו מתי תהיה לך בת זוג וכו' זה כנראה גורם לו להרגיש שהוא חי בשקר ומסתיר את מי שהוא וזה בסדר גמור לדבר על זה, במקרה הזה זה לא מיותר כי הוא מביע ייצוג ללהט"בים בתקשורת ועוד יותר ייצוג ללהט"בים חרדים שזה מאוד חשוב ומעבר לזה זה לא פוגע באף אחד אז מה הבעיה?
אנונימית
^ שיספר למשפחה והחברים הקרובים, הם האנשים שבאמת חשובים
מה חשוב זה שאני אתייחס אליו כסטרייט? מה אכפת לו? מה שמשנה זה משפחה וחברים ולכן חשוב שהם ידעו, אחרים לא.
^כי זה לא מה שהוא, אני לא הייתי רוצה שישאלו אותי למה אני לא מתחתנת עם גבר ודברים כאלה ברגע שנגיע לזה שלא נניח על כל אדם מלכתחילה שהוא סטרייט לא יהיה צורך בקונספט של לצאת מהארון
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק, סתם שופוני
אנונימי
מה הקשר שופוני, וכן יש שאלות שכל אחד יכול לשאול ולא בא לאנשים להכנס לזה יש אנשים שזה גורם להם לחוסר נוחות כמו שיניחו שלמישהו עם שתיי אמהות יגידו לו אמא ואבא שלך
אבל מה הקשר שופוני
אנונימית
^ אז אם מישהו מניח את זה אז שיגיד לו שהוא נמשך לגברים.
לא צריך לפרסם בחדשות את מה שהוא אוהב לעשות במיטה. הזכות לכבוד פרטיות ושם טוב.
ויש הרבה אנשים שלפני שהם יצאו מהארון הם היו אנונימיים, איך שהם יצאו מהארון הם נהיו מפורסמים.
^לא מכירה את התופעה הזאת וזאת טענה לא קשורה כי הוא כבר מפורסם
ולא קשור גם הזכות לפרטיות ושם טוב הוא רוצה לדבר על עצמו אם כבר זה חופש החירות שלו
עד שלא יהיה שיוויון יהיה צורך לצאת מהארון כדי להביע תמיכה וייצוג של הקהילה ולומר אנחנו כאן כדי שלא ינסו להדיר אותנו ולהעלים אותנו
אנונימית
^ מי שישאל אותך למה את לא מתחתנת עם גבר הוא מהמשפחה או החברים שלך, אנשים שבכל מקרה תספרי להם
אדם זר לא ישאל למה את לא מתחתנת עם גבר