7 תשובות
שואל השאלה:
לא משנה, הייתי צריכה להגיש עכשיו
חירטטתי שם את החירטוט של החיים
כיאה לספרות
לא משנה, הייתי צריכה להגיש עכשיו
חירטטתי שם את החירטוט של החיים
כיאה לספרות
אנונימית
אה
שואל השאלה:
השיר הוא של שלום חנוך
השיר הוא של שלום חנוך
אנונימית
משהו עמוק של יצחק קלפטר
ניראלי זה שלו
ניראלי זה שלו
השיר בעצם משווה בין אהבה של שני אנשים ובין מוזיקה שנחשבת לאמנות הגבוהה ביותר.
בתחילת השיר מסופר שמדובר בזוג עני שחיי בדירה חשוכה, כמובן שמדובר כנראה במטאפורה, יש חשיבות לכך שהדירה חשוכה; כלומר יש להם זה את זה והאור הוא ביטוי לאהבה
עכשיו מעניין אותי מה חירטטת
בתחילת השיר מסופר שמדובר בזוג עני שחיי בדירה חשוכה, כמובן שמדובר כנראה במטאפורה, יש חשיבות לכך שהדירה חשוכה; כלומר יש להם זה את זה והאור הוא ביטוי לאהבה
עכשיו מעניין אותי מה חירטטת
שואל השאלה:
כתבתי שהאור יכול לבטא את העדינות והטוהר של האישה והזמן יכול לבטא את זה שהגבר נהנה מהזמן שלהם ביחד-
כמו גיטרה וכינור, גיטרה היא יותר קלאסית וכינור יותר עדין
היא הולכת להרוג אותי נכון
כתבתי שהאור יכול לבטא את העדינות והטוהר של האישה והזמן יכול לבטא את זה שהגבר נהנה מהזמן שלהם ביחד-
כמו גיטרה וכינור, גיטרה היא יותר קלאסית וכינור יותר עדין
היא הולכת להרוג אותי נכון
אנונימית
ממש לא!
אל תדאגי את תקבלי ציון גבוה, זה הכל תלוי איך את מסבירה
אל תדאגי את תקבלי ציון גבוה, זה הכל תלוי איך את מסבירה
באותו הנושא: