3 תשובות
זה כולה מישהו באומיגל
תשלחי לו הודעה אם הוא לא עונה אז כניראה שהוא לא באמת היה מעוניין והכל בסדר
יש מצב גדול מאוד שזה חשבון ישן שלא/הוא לא בדק את הבקשות+אני במשך תקופה ארוכה לא הצלחתי לקרוא בקשות שאחרים שלחו לי..
אז אל תאבדי תקווה ומה שצריך להיות יקרה