תשובה אחת
היי אנונימית,
לא קל לשתף וטוב שלא נשארת עם התחושות האלו לבד, נשמע שאת עוברת תקופה קשה ומנסה למצוא כלים שיעזרו לך. שיתפת בתגיות שאת מרגישה בדידות, דיכאון, חרדה וזה יכול להסביר במעט את מה שאת חווה. בנוסף כתבת שלמרות שיש לך הרבה חברים והמשפחה תומכת את מרגישה בודדה, חשוב להגיד שזאת תחושה הגיונית, ואפשר להרגיש בדידות למרות שאת מוקפת אנשים, וזה לא עושה את זה יותר פשוט. האם שיתפת מישהו שאת סומכת עליו בתחושות הללו?
קוראים לי ספיר, אני מתנדבת בעמותת עלם שמלווה בני נוער במגוון נושאים. אני רוצה להזמין אותך לדבר איתנו (אפשר גם בצורה אנונימית כמובן). נוכל לחשוב ביחד למה את זקוקה ולמי אפשר לפנות בכדי שתקבל כלים להתמודד. בנוסף תוכלי לשתף בתחושות והרגשות שאת חווה בתקופה הזו.
מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:

1. פה בהודעות פרטיות.

2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital

3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות או התומכים שלנו.מצרפת לך את הקישור למטה.

מחכים לך,

ספיר עלם דיגיטל.