התחברות הרשמה

אני מרגיש שאני מאכזב חברים בהתנהגות שלי, אני מרגיש שההתנהגות שלי פוגעת והורסת לי, למרות שהמטרות שלי טובות... מה עושים?

2 באפריל 2013, 21:01
התנהגותגבריםאופי    
תשובה אחת
אם אתה יודע שזה פוגע.. לך לבקש סליחה בכל זאת.. אפילו אם אתה צודק
א
אנונימית 310
באותו הנושא:
אני מרגיש שאני כל הזמן מאכזב את כולם וזה גורם לי להרגיש רע, מה לעשות?
כשמישהו מעליב/ מאכזב אתכם אתם אומרים לו או לא מדברים איתו עד שישאל
עד כמה זה מאכזב שהחברות הכי טובות שלי פתחו קבוצה בלעדי/:
שיר על חברים שאיכזבו - שלום, דחוף, יש למישהו שיר של חברים שמאכזבים?
כולם מאכזבים אותי ואני לבד.
מרגיש שאני וחברה שלי התרחקנו
נמאס לי אני מרגישה שאני מאכזבת את אמא שלי..
חברה שלי נהייתה ממש פריקית, זה הגיוני שאני כבר לא מרגישה מחוברת אליה?
אני מרגיש שאני לא ראוי לחברה שלי בכלל...
נכון שזה סופר מאכזב מילדה שמקבלת מאיות במתמטיקה פתאום לקבל 56 במבחן?
בנים ממש מאכזבים אותי מה לעשות