6 תשובות
יש מלא כותבות טובות בוואטפד ומסכנות על מי אתן חושבות שאתן מתנשאות
נחתת על כותבות לא טובות, קראתי כמה ספרי מאפיה ואהבתי אותם נורא
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא הבנתי
וואי זה נוראי.
כל הספרים האלו של הדינמיקה של יחסים לא שוויוניים ורעילים שעושים להם רומנטיזציה
ונעזוב את העלילה,
כמה שהם כתובים גרוע. בחיי.
לפחות היו כתובים טוב.
רק ילדים קרינג'ים נהנים מזה
אנונימית
יש ויש זה כמו שאני אוהבת לקרוא על אני שזאב ואני אגיד שכולם טובים או כולם גרועים זה לא נכון כי יש כאלה מדהימים ויש כאלה שחייב למחוק.
צריך פשוט למצוא אחד נורמלי