6 תשובות
קראתי רק את הכותרת ואני רוצה להגיד לך שממש לא היית רוצה להיות ככה, זה לחיות בלי חיים.. הן לא יכולות לצאת מהבית, בגלל זה עומר אדם עבר לדובאי
תראי כמה דברים יש לך!
אני לא יודע אבל תמיד תיראי כמה דברים טובים יש לך
אני לא יודע אבל תמיד תיראי כמה דברים טובים יש לך
שואל השאלה:
" לחיות בלי חיים " כאילו לעבוד בעבודה משפילה כל יום 8 שעות בשביל שכר זועם ויחס מזלזל רק כדי לסגור את החודש אלו חיים .
" לחיות בלי חיים " כאילו לעבוד בעבודה משפילה כל יום 8 שעות בשביל שכר זועם ויחס מזלזל רק כדי לסגור את החודש אלו חיים .
אנונימית
בשביל זה צריך מקצוע בחיים^
אנונימי
אל תקנאי בהם, החיים שלהם לא כל כך זוהרים כמו שנראה לך, הרבה רכילות יש עליהם, והרבה בעיות ודברים בחיים שלהם לא משהו . תמצאי עבודה טובה יותר שתביא לך שכר טוב יותר. הדשא של השכנים לא תמיד הכי זוהר או ירוק באמת, לפעמים הוא רק סינטטי ולא ירוק באמת, את לא חייבת לעבוד בעבודה שרעים אליך, יש לך זכויות יקרה, תנצלי אותן, תתפטרי מעבודה ותמצאי עבודה טובה יותר. אבל אל תחשבי שהחיים של הסלב הכי מושלמים בעולם, לכי תדעי כמה רכילוית ובעיות יש להם בעיתונות ובחדשות וגם בטלוויזיה . לא הכי קלים. פרידות , בעיות משפחה וכל זה . בדקי בעצמך באינטרנט . לא הכל שם זוהר ונוצץ .
אם כבר לקנא אז באנשים שמקבלים קצבת נכות בחודש משכורת ולא עובדים
אנונימי
באותו הנושא: