27 תשובות
די סביר שיש לה או לאמא שלה פד
אומרים לחברה זה טבעי היא תביא לך פדים
הכל טוב, לספר לחברה לשאול אם יש פד (אפילו תחתונית כי זה ראשון), הכל יהיה בסדר, מזל טובב
תבקשי ממנה פד
פשוט תגידי להה
תבקשי ממנה פד, זו חברה, לא מישהו זר.
וזה טבעי לגמרי, אל תילחצי❤
וזה טבעי לגמרי, אל תילחצי❤
שואל השאלה:
אבל אני ממש מיתביישת לומר לה וזה גם ממש מוקדם דיי אני מפחדת למה דווקא עכשיו זה קרהה
אבל אני ממש מיתביישת לומר לה וזה גם ממש מוקדם דיי אני מפחדת למה דווקא עכשיו זה קרהה
אנונימית
שואל השאלה:
דיי אמלה מה אני עושה למה אחות שלי ואמא שלי לא עונותת
דיי אמלה מה אני עושה למה אחות שלי ואמא שלי לא עונותת
אנונימית
זה טבעי אל תתביישי
שואל השאלה:
אבל זה ממש מוקדם דיי אני מפחדת שהיא תצחק עלימ או משהו כי אני לא יודעת עם היא קיבלה כבר
אבל זה ממש מוקדם דיי אני מפחדת שהיא תצחק עלימ או משהו כי אני לא יודעת עם היא קיבלה כבר
אנונימית
שואל השאלה:
דיי מה אני עושה היא כבר שואלת כמה זמן ואני עוד לא ניכנסתי להתקלח ביכלל וגם עם אני יכנס אני ילכלך לה את המגבת שאני יתנגב איך מתנגבים בלי שזה יתלכלך מה לעשות דיי אני מפחדת
דיי מה אני עושה היא כבר שואלת כמה זמן ואני עוד לא ניכנסתי להתקלח ביכלל וגם עם אני יכנס אני ילכלך לה את המגבת שאני יתנגב איך מתנגבים בלי שזה יתלכלך מה לעשות דיי אני מפחדת
אנונימית
בטוח יש במקלחת בארון פד. וחיימשלי תירגעי קיבלתי מחזור בגיל 8 וחצי
שואל השאלה:
אני לא מוצאת אמלה מה אני עושה איזה פאדיחות
אני לא מוצאת אמלה מה אני עושה איזה פאדיחות
אנונימית
שואל השאלה:
באלי למותת דיי
באלי למותת דיי
אנונימית
חפשי בתוך נרתיק/קופסה
תגידי לה שאת צריכה ללכת הביתה ושתחזרי תכף
שואל השאלה:
אני לא מוצאת כלום חיפשתי בכל מקום אמלה מה אני עושהה
אני לא מוצאת כלום חיפשתי בכל מקום אמלה מה אני עושהה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא קרובה הביתה אמא שלי ואחותי הגדולה לא עונות לי ואני מתקשרת אלף פעמיים
אני לא קרובה הביתה אמא שלי ואחותי הגדולה לא עונות לי ואני מתקשרת אלף פעמיים
אנונימית
תבקשי ממנה פד
ומזל טוב (:
ומזל טוב (:
תבקשי ממנה פד
להגיד להה שקיבלת זה טבעי
הסתדרת?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
אם עדיין לא מצאת כלום בארונות, לדעתי אין ברירה חוץ מספר לחברה שלך/אמא שלה ולבקש פד או משהו
בעיקרון את יכולה לשים נייר בתחתונים, אבל זה לא ניראלי ישרוד להמון זמן
בעיקרון את יכולה לשים נייר בתחתונים, אבל זה לא ניראלי ישרוד להמון זמן
שואל השאלה:
בסוף היא הביאה לי פד
בסוף היא הביאה לי פד
אנונימית
היה קשה?
איך ישנת אז עם אין לך פד? לא יתלכלך המיטה או הבגדים?