5 תשובות
זה אומר שהאיקס זה 2 והy זה 0 הנקודה (2,0)
כאשר x=2 אז y=0
כשאת מציבה 2 בפונקציה את תקבלי שy=0
אה לא ראיתי שזה נגזרת, זה אומר שהנקודת קיצון היא בעלת ערך x של 2
כשאת מציבה 2 בפונקציה את תקבלי שy=0
אה לא ראיתי שזה נגזרת, זה אומר שהנקודת קיצון היא בעלת ערך x של 2
כשאיקס שווה 2 יש לפונקציה נקודת קיצון, הנגזרת (שיפוע) שווה 0.
^ + ^^
זה f טאג (') של x, כלומר שיפוע, לא ערך הy
זה f טאג (') של x, כלומר שיפוע, לא ערך הy
x=2, y=0
(2,0)
(2,0)
באותו הנושא: