5 תשובות
אני לא מאמינה בעונשים
לדעתי עדיף לשנות את הגישה,לדבר עם התלמידים ולהסביר מה לא בסדר
אנונימית
להיות בבית ספר
עבודה בנושא כלשהו
להיות היית ספר
אנונימי