5 תשובות
נו נו נו
אני לא מאמינה בעונשים
לדעתי עדיף לשנות את הגישה,לדבר עם התלמידים ולהסביר מה לא בסדר
לדעתי עדיף לשנות את הגישה,לדבר עם התלמידים ולהסביר מה לא בסדר
אנונימית
להיות בבית ספר
עבודה בנושא כלשהו
להיות היית ספר
אנונימי