6 תשובות
לא,
הפנים זה הרבה יותר לדעתי! אין לי בעיה שהוא יהיה אפילו מלא קצת,
הפנים זה מה שאתה רואה
הפנים זה הרבה יותר לדעתי! אין לי בעיה שהוא יהיה אפילו מלא קצת,
הפנים זה מה שאתה רואה
לא מחייב יכו להיות שיש לו פנים לא יפותת
זה פשוט הופך אותו למושך..
תלוי... אני מכירה בנות שלא אוהבת את זה אצל בנים
אבל רובן כן
אבל רובן כן
חתיך זה פנים
הגוף זה רק בונוסים (אומר בתור אחד שיש לו את הבונוסים האלה)
הגוף זה רק בונוסים (אומר בתור אחד שיש לו את הבונוסים האלה)
כן:o
באותו הנושא: