7 תשובות
רוצה לדבר?
רואים סדרות
בוכים
אנונימית
הולכים לישון
מוצאים דרך לאהוב את זה ולהפוך את זה לדבר הכי טוב שיכול לקרות לך
בסופו של דבר כולנו לבד.
אף אחד לא יישאר איתנו עד לסוף החיים. בגלל זה הבן אדם שאנחנו הכי צריכים לאהוב הוא עצמנו, כי אנחנו היחידים שישארו איתנו עד המוות.
זה בסדר להרגיש לבד, אבל בתכלס כולם לבד ומבינים את זה במוקדם או במאוחר.
אף אחד לא יישאר איתנו עד לסוף החיים. בגלל זה הבן אדם שאנחנו הכי צריכים לאהוב הוא עצמנו, כי אנחנו היחידים שישארו איתנו עד המוות.
זה בסדר להרגיש לבד, אבל בתכלס כולם לבד ומבינים את זה במוקדם או במאוחר.
מזדהה מאוד, אני בתקופה כזאת כרגע וממש עוזר לי לכתוב לעצמי, כזה סיכום יום, דברים טובים שאני רוצה להתמקד בהם ודברים שאני יכולה לעשות טוב יותר מחר כדי לשפר את ההרגשה שלי..
הרבה פעמים התחושה הזאת נובעת ממשהו מסויים ולא מגיעה סתם ככה אז תחשבי ותכתבי גם על זה ועל מה את יכולה לעשות בשביל לפתור את זה.
ומוזמנת תמיד לדברר :)
אם תרצי לשתף, אשמח לעזור לך לחשוב על פיתרון או סתם לשמוע.
את ממש לא לבד! ❤
הרבה פעמים התחושה הזאת נובעת ממשהו מסויים ולא מגיעה סתם ככה אז תחשבי ותכתבי גם על זה ועל מה את יכולה לעשות בשביל לפתור את זה.
ומוזמנת תמיד לדברר :)
אם תרצי לשתף, אשמח לעזור לך לחשוב על פיתרון או סתם לשמוע.
את ממש לא לבד! ❤