7 תשובות
אפשר להגיד ככה גם על ביבי כי הוא גנב מיסים ומתחמק ממשפט ומנסה לשנות חוקים
אנונימית
ביבי לא בסדר בכלל
אנונימית
כן יש פה ילדים בני שלוש עשרה ארבע עשרה שאומרים דברים שהם לא מבינים כלום כאילו מה הקטע שלכם אנשים
זה לא שאני מבינה משהו בפוליטיקה אבל אני לא סתם באה אומרת ביבי המלך או בן גביר או וואטאבר
זה לא שאני מבינה משהו בפוליטיקה אבל אני לא סתם באה אומרת ביבי המלך או בן גביר או וואטאבר
מה עדיף לי, לתמוך בתומך bds? לתמוך בתומך טרור? שני פיגועים ונרצח אחד, נוראי. ואת יודעת מה, בן גביר לא תומך טרור, בן גביר תומך בהרג מחבלים, הוא לא חושב שכל ערבי צריך למות. חוץ מזה, מצעד הבהמות? גם אותי דוחה מצעד הגאווה
^^באמת הסמים מתחילים לעבוד במוח שלך כאילו אנשים חסרי מודעות אומרים ביב המלך מבלי לדעת מה הוא עושה ומי הוא (כמוך)
אנונימית
הוא אומר את מה שהעם רוצה לשמוע - עונש מוות למחבלים. אבל בפועל הוא ללא יותר מדי אמצעים כדי לפעול למען העם.
^^זה כל כך נכון
אנונימית
באותו הנושא: