8 תשובות
אני וחברה שלי שבועיים לא דיברנו מילה
אני מחר הולכת להפתיע אותה בעבודה
עריכה: חשבתי שמדובר בחברה יעני בסטי לא משנה
תמצאו נושא שיחה ותחזרו לדבר וזה לא כזה נוראי חמישה ימים
שואל השאלה:
כן אנחנו ביחד שנה וחצי
אנונימי
אל תתן לאחרים להגיד לך מה טוב או לא טוב למערכת יחסים שלך אם אתם סבבה עם זה ובנוח עם זה, זה תקין.
תלוי בנסיבות אם זה סתם ככה אז לא נראה לי אני אישית לא הייתי מצליח לא לדבר עם הבת זוג שלי שאני אוהב אותה
אתם זוג?
לא כל כך