3 תשובות
שואל השאלה:
^למה לא?
^למה לא?
אנונימית
זה עדיף על פני זה שהן לא יעשו כלום, עדיף שכל אדם ינסה להתחיל עם מישהו/מישהי אם הוא/היא מעוניין/ת בהם/ן
כן כי זה מחמיא ומראה על קצת אופי
באותו הנושא: