6 תשובות
רפורמת לוין
שואל השאלה:
^אוקיי תודה!!
^אוקיי תודה!!
אנונימית
אני יכולה לנסות להסביר לך בלי להגיד את דעתי אבל בסוף לקרוא בעצמך זה הכי טוב ואם יש שאלות קטנות על זה את מוזמנת לשאול אבל להסביר לך על הכל בלי להכניס את דעתי גם אם אני לא מנסה זה יותר קשה
שואל השאלה:
^אני פשוט לא יודעת מה לחפש, בגלל זה אני שואלת כאן. יש לזה אולי איזה שם או משהו כזה שתוכלי להגיד לי כדי שאני אחפש?
^אני פשוט לא יודעת מה לחפש, בגלל זה אני שואלת כאן. יש לזה אולי איזה שם או משהו כזה שתוכלי להגיד לי כדי שאני אחפש?
אנונימית
זה לא באמת אפשרי להסביר למישהו משהו בלי להכניס את דעתך מציעה לך לקרוא באינטרנט זה כתוב שם בצורה יותר מוסברת ועם יותר פרטים
אין לי מושג אבל אהבתי מה שרשמת בתיאור
באותו הנושא: