5 תשובות
שומעת שירים שאני אוהבת ומדברת עם חברות טובות..
ממשיכים הלאה, זה קשה, נכון, אבל אין מה לעשות...
בוא נמשיך לחיות, יש עוד דברים יפים לראות (:
בוא נמשיך לחיות, יש עוד דברים יפים לראות (:
אנונימי
מנסים לחזור לחיים ולא לתת לזה לרדוף את החיים.. לנסות להנות מהחיים ולא להתבאס
מסתכלים על אנשים אחרים שהחיים שלהם גרועים יותר משלך ואומרים תודה שאת/ה חי/ה באושר
ובנוסף לזה מציבים מטרות חדשות ומנסים להגיע בכל מצב
ובנוסף לזה מציבים מטרות חדשות ומנסים להגיע בכל מצב
משיגים חדש