2 תשובות
הוא כן נחשב נראלי
כי ההגדרה למספר ראשוני הוא שהוא מתחלק ב2 מספרים בלבד, בעצמו או ב1
ו1 מתחלק רק בעצמו, ככה שהוא לא עונה על ההגדרה.

הסיבה להגדרה הזו קצת יותר עמוקה, קשור להוכחות שמתבססות על מספרים ראשוניים שלא יכולות להתקיים במקרה ש-1 הוא מספר ראשוני