10 תשובות
כן
מה את אוהבת?
שואל השאלה:
מה זאת אומרת מה אני אוהבת
אנונימית
מה את אוהבת, איך האהבה הזאת מתבטאת?
שואל השאלה:
אני פשוט נמשכת לכאלה
אנונימית
אני לא כל כך מבינה..
מה את אוהבת בהם?
שואל השאלה:
בכללי לא אנשים ספציפים כאילו בנים שהם שוביניסטית יותר ימצאו חן בעיניי
אנונימית
אני מתכוונת, מה את רוצה שהם יעשו? איזו התנהגות? את רוצה שלא יכבדו אותך?
לא זה לא בסדר שאת לא שוביניסטית זה מעיד על חוסר מציאותיות לפחות במשיכה
את לא מכחישה כמו הרבה כאן וgenie אני לא מבין את כל השאלות האלה זה לא
כלכך מורכב היא אדם מציאותי(חלקית)שמבין שאנחנו לא שווים בשום צורה ושאי אפשר להשוות בינינו ושכנכנסים למשיכות ביולוגיות רואים שאפילו המשיכה הביולוגית שלכן רואה אותנו כיצורים עליונים מכן אתן רוצות מישהו יותר גבוה יותר חזק יותר מוצלח
יותר שאפתן יותר מתוכנן אז הגיוני שהיא תרצה אדם הגיוני שלא יראה אותה כשווה לה
אנונימי
שואל השאלה:
^כן לגמרי
אנונימית
גם אני כזאת בדיוק