10 תשובות
שמלאנים
אני סוג של רבע ערביה אז אני בעד ערבים אבל גם בעד וגם נגד כי מה שהם עשו זה כבר מוגזם
בעד ערבים?
אני בעד כל מי שיש לו לב טוב
אז מחבלים לא
שמאלנים(?)
^כאילו לדעתך מי שבעד מוות למחבלים הוא גזען?
אנונימית
תומכי טרור?
שמלאנים
אנונימית
אנשים לא גזענים...?
^אנשים שהם לא "בעד" ערבים בגלל שהם ערבים הם גזענים.
עונש מוות למחבלים זה דבר הרבה יותר מסובך ובעייתי.
^אה כן אני מסכימה עם העניין של מי "שלא בעד" חשבתי שהתכוונת גם לעניין של העונש מוות.. בעיניי יש דרכים יותר יעילות לנקום במחבלים מעונש מוות, אז גם אני לא הכי בעד הפתרון הזה.
אנונימית