3 תשובות
נחמד, לא יותר מזה
כן כן וכן.
הספר הראשון הוא בין הספרים הכי אהובים עליי, ולא קראתי מעט.
סדרה טובה מאוד לדעתי
קראתי את הסדרה, נחמד לא יותר
ציפיתי ליותר